Андрій Дмитрієв: «Кому вигідний транспортний колапс у Херсоні?»
Новини

Нагадаємо, що взимку цього року Виконком Херсонської міської ради намагався погодити тариф на проїзд у міських маршрутних таксі вартістю 5 грн. (проти 3 грн. до цього) без надання розрахунків з боку перевізників. Проте активна позиція громадськості, журналістів та депутатського корпусу, зокрема ПП «Об’єднання «Самопоміч», не дали цього зробити: тариф у 5 грн. був скасований. Свою роботу розпочала робоча група, склад якої затвердив міський голова, — вона і вивчала стан проблеми та розробляла відповідні пропозиції.

Свою роботу робоча група завершила наприкінці травня та надала до Херсонської міської ради проект Меморандуму, в якому викладені усі зауваження громадськості щодо роботи міського громадського транспорту та пропозиції до співпраці з міською владою. Проте до сьогоднішнього дня Меморандум не опублікований, а реакція міської влади невідома. В місті ж спостерігається справжній транспортний колапс.

Андрій Дмитрієв: «Мешканці міста звертаються до нас із проханням вплинути на ситуацію. Наразі ми бачимо, що в Херсоні вже о 19.00 важко виїхати громадським транспортом з будь-якого району. В цілому, навіть вдень маршрутні таксі курсують вкрай рідко. Частина перевізників каже, що причиною цьому є нестача коштів на ремонт – маршрутки просто лишаються припаркованими, доки не віднайдуться кошти на їхній ремонт. Під пошуком коштів перевізники передбачають виключно підвищення тарифів, які можливо і варто підвищити, але виключно з обґрунтуванням. Інша причина – це масовий сезонний від’їзд водіїв на «заробітки» на узбережжя Херсонщини. Вплинути на цю ситуацію може міська влада, але наразі вона не має чіткої стратегії розвитку громадського транспорту в місті. Підвищення тарифів – це не панацея: має бути чітка програма, яка передбачає оновлення рухомого складу, забезпечення оптимальної мережі руху транспорту, комфортне середовище для херсонців та перевізників, які повинні встановлювати виключно обґрунтований тариф. Ми наразі маємо ситуацію, за якою одні райони перевантажені маршрутами, які дублюють одне одного, а в інших люди змушені по 40 хвилин чекати транспорту, бо там курсує лише один – два маршрути. І все це довершено неякісним транспортом, за проїзд у якому перевізники вимагають 5 грн. на особу – надто дорого для херсонців, які мають доволі скромний рівень заробітної плати. Підвищення тарифів може відбуватись виключно після обґрунтування необхідності цього кроку та поліпшення рівня комфорту громадського транспорту Херсона. Цілком можливо, і це реалізовано у багатьох містах, варто розділити маршрути на «короткі» і «довгі», що надасть мешканцям міста, які користуються «короткими» маршрутами, не витрачати зайві кошти».

Активісти херсонської «Самопомочі» та депутати Херсонської міської ради від ПП «Об’єднання «Самопоміч» контролюють ситуацію з громадським транспортом у Херсоні  та вживають заходів щодо поліпшення рівня обслуговування та недопущення необґрунтованого підвищення вартості проїзду.