Звіт депутата Херсонської міської ради Дмитрієва Андрія

zvit_ris_dm

Контактні дані депутата:
Контактний телефон депутатської приймальні : (066) 650 82 03
Електронна пошта: andrey.dm@samopomich.in.ua
Адреса приймальні:
I та II понеділок місяця, 16:00-18:00, за адресою:
пров. Успенський(Спартаківський), 18, офіс ХОО ПП «Об’єднання «Самопоміч»;
II середа місяця з 16.00-18.00 за адресою пр.Будівельників, 9 сш № 51

Голова депутатської фракції ПП «Об’єднання «Самопоміч» у Херсонській міській раді

Був присутній на 20 пленарних засіданнях сесїї Херсонської міської ради
Провів 40 засідань постійної комісії питань з планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, інвестиційної політики та дерегуляції
За звітний період здійснив 23 прийомів виборців.
Кількість депутатських звернень – 39.

Діяльність як голови постійної комісії
А. Дмитрієв – голова Постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, інвестиційної політики та дерегуляції. З початку 2016 року провів засідання 40 комісій, за результатами яких надано 40 протокольних доручень. Діяльність А. Дмитрієва, як голови бюджетної комісії спрямована на відкритість та прозорість в питанні формування міського бюджету, налагодження співпраці з комунальними підприємствами, доцільності використання бюджетних коштів.
За ініціативи А.Дмитрієва засідання бюджетної комісії проходять у відкритому режимі за участі журналістів, представників Громадської ради при міському голові та активістів.

В цьому році, завдяки перевиконанню міського бюджету,значну частину коштів вдалося спрямувати на потреби дошкільних та шкільних навчальних закладів міста. 22 мільйони гривень було профінансовано з міського бюджету на ремонти освітніх закладів — дитячих садків, шкіл.
Ініціював повернення до комунальної власності об’єктів соціальної сфери. Так, за його ініціативи не було подовжено договір оренди дитячого табору ім. І.Голубця (м.Скадовськ, вул.Нічика, 9) з приватною фірмою, та передано його в управління Херсонському Центру позашкільної роботи міськради. На сесію 12 лютого 2016 року було винесено проект рішення з цього питання, який був підтриманий депутатським корпусом, виділені кошти на проведення ремонтних робіт на території дитячого табора. Цього року 400 дітей вже змогли відпочити в таборі імені Івана Голубця за соціальною програмою. До наступного сезону повинний бути закінчений ремонт, в майбутньому році планується оздоровити на березі Чорного моря близько тисячі херсонських дітей. На мою думку, це однозначно позитивний момент, тому що за останнім часом повернення в міську власність об’єктів не було взагалі, місто тільки продавало, передавало і так далі, а у даній ситуації вдалося повернути табір у власність міста. Роботу в цьому напрямку буде продовжено. Зараз розглядається можливість повернення у власність територіальної громади Херсону дитячого садка у районі ХБК, де черга до дошкільних начальних закладів складає понад 300 дітей. Підтримано початок розбудови дитячого садка на 4 групи в районі Житлоселища, де також є потреба. Ініційовано реконструкція харчоблоку школи № 16, де зараз відбуваються будівельні роботи, які планується закінчити у 2017 році, в результаті це буде не пункт роздачі їжі, а повноцінна їдальня та додаткові навчальні класи. Тобто в цьому надважливому соціальному питанні проводиться постійна системна робота.
Також на засіданні бюджетної комісії було піднято питання щодо доцільності придбання за кошти міського бюджету будівлі дитячого садка, що по вул. Кримській,134. Є сподівання вже цього року реалізуємо цей проект, щоб у 2017р. використовувати приміщення за його прямим призначенням. Пряма економія міського бюджету, якщо буде викуплено дитячий садок, складе майже 10 млн. гривень.
Також на бюджетній комісії, зокрема, піднімалося питання проекту будівництва у 4-а Таврійському мікрорайоні школи №23. Щоб нарешті розпочати цей проект, на бюджетній комісії виніс пропозицію, яку підтримали всі члени комісії: передбачити в міському бюджеті кошти у сумі 600 тисяч гривень, але за умови переведення перемовин з Харківською проектною організацією в договірну площину. Наразі триває робота, щоб процес будівництва школи №23 все ж таки перейшов в практичну площину, буде зроблена експертиза, підготовлений кошторис для співфінансування з державним бюджетом.

ДЕПУТАТЬКІ ЗВЕРНЕННЯ
За січень – листопад 2016 року на ім’я Херсонського міського голови направлено 39 депутатських звернень:

РЕЗУЛЬТАТИ ДЕПУТАТСЬКОЇ ДІЛЬНОСТІ:
Депутатом А.Дмитрієвим підготовлений для винесення на розгляд сесії міської ради проект ProZorro – системи прозорих електронних державних закупівель (проект прийнятий до впровадження на сесії 12.02.2016)

PROZORRO
Проект ProZorro — один з найбільш знакових, прогресивних рішень для Херсонської міської ради, суб’єктом подання якого виступив А.Дмитрієв від імені фракції. Проект допорогових закупівель ProZorro — це система електронних торгів в бюджетній сфері. Впровадженням Прозорро зобов’язали бюджетні організації та комунальні підприємства здійснювати всі закупівлі через систему електронних торгів. Було багато ажіотажу: нам незручно, нам не подобається і таке інше, але тим не менш, за перші 2-3 місяці роботи в системі, було зекономлено близько 2 млн гривень для бюджету. Зараз ця цифра зросла за 10 мільйонів. Плюс з 1 серпня набув чинності Закон щодо обов’язкових закупівель через електронні торги, і не тільки для допорогових закупівель, а і по тим тендерним процедурам, які раніше проводилися, м’яко кажучи, непрозоро, тому сума економії стала зростати в геометричній прогресії. Приклад: остання процедура закупівлі по школі №26, розташованої в с.Комишани. Прибудова додаткового корпусу — стартова ціна була 26 мільйонів, завершили на менш ніж 19 мільйонах, заощадили на одній закупівлі близько 8 мільйонів гривень. Маємо факт суттєвої економії бюджетних коштів.

Соціальна програма установки лічильників води
Також в минулому році «Самопоміч» виступила суб’єктом подання Соціальної програми установки лічильників води. На жаль, через те що наш міськвиконком розгойдується досить довго, програма реально почала працювати тільки в жовтні місяці, але тим не менш, перші лічильники почали встановлюватися. Це більше стосується не багатоквартирних будинків, а приватного сектора, тих домоволодінь, де люди не мають можливості встановити лічильники води. Соціально-незахищені верстви населення можуть подати заявку, і їм за рахунок міського бюджету буде встановлено лічильник на будинок.

Програма установки лічильників тепла
Херсонська ТЕЦ — на сьогоднішній день підприємство державної форми власності, міська влада на процеси їх господарської діяльності, на регулювання тарифів впливати не може. Для того, щоб хоч якось вирішити проблему тих же самих тарифів, ініціював виділення коштів на реалізацію Програми встановлення лічильників тепла. У багатьох ОСББ міста вони встановлені, але більшість будинків потребують приладів обліку. Тому, для того щоб хоч якось мінімізувати витрати на оплату тепла, які з’являються у жителів міста в тих будинках, де немає лічильників, а там ці рахунки насправді завеликі, і була впроваджена ця програма. Так, на сьогоднішній день встановлено не так багато, близько 50-60 лічильників, які за рахунок міського бюджету є можливість профінансувати, але на наступний рік їх кількість буде збільшуватися. У майбутньому році лічильники також будуть встановлюватися за рахунок кредитів, але вже по комунальному підприємству «Херсонтеплоенерго», з яким простіше структура взаємин. Програма працює, ми намагаємося, за можливості, полегшувати ситуацію для городян.

Бюджет участі
Ще один прогресивний проект, одним із суб’єктів подання якого я виступив, як голова фракції «Самопомочі» — це бюджет участі. На сьогоднішній день бюджет участі вже існує і досить плідно працює у Львові, Вінниці, Полтаві, Луцьку в інших містах України.
Що передбачає цей проект? Фіксується певна сума в бюджеті, яка йде тільки на фінансування Бюджету участі. Будь-який житель міста може подати той чи інший проект. Експертна група, до складу якої входять члени бюджетної комісії та громадської ради, оцінює, наскільки цей проект важливий на сьогоднішній день для міста або для розвитку інфраструктури, оскільки в основному це — інфраструктурні проекти. Далі на спеціальному інтернет-ресурсі жителями міста проводиться голосування по цих проектах. Перемагають ті з них, які набирають максимальну кількість голосів. Відповідно — вони обов’язкові для впровадження міською владою.
На жаль, поки що не всі городяни мають доступ в інтернет, тому у нас є ідея надати можливість херсонцям на базі ЦНАП голосувати за ті чи інші проекти, для того щоб максимально розширити аудиторію. Проекти діляться на малі і великі, малі — до 300 тисяч гривень, великі — до мільйона гривень.
Досить цікавий проект, хотілося б, щоб громада брала участь у розподілі бюджетних грошей, не просто на словах, а в реальних діях — включалася, голосувала і контролювала впровадження. Проте, як один із суб’єктів подання цього проекту, отримав роз’яснення від юридичної служби мерії, що, виявляється, подібного роду бюджет не передбачений бюджетним законодавством. Як і у випадку з Фондом розвитку громади, знову спостерігається чергова спроба міської влади відвернути увагу і не дати можливості громаді брати участь в розподілі бюджетних грошей. Своє завдання, як голови бюджетної комісії, я бачу в тому, щоб зробити бюджет максимально відкритим, щоб херсонці розуміли, куди витрачаються гроші, чому вони витрачаються, щоб бюджетний процес був зрозумілий, адекватний і прозорий.

Проводив постійні робочі зустрічі з керівниками комунальних підприємств та розпорядниками коштів; тримав на контролі питання ремонту школи № 16; очолюю робочу комісію щодо довгобуду по вул. Комарова,2 — добудова необхідних для лікарні приміщень, на верхніх поверхах – будівництво житла для молодих спеціалістів. Були виділені кошти на експертизу будівлі, проект прибудинкової території, далі будуть сформовані умови конкурсу для забудовника, який має відновити та закінчити цей довгобуд.

Був ініціатором впровадження системи iGov в роботу органів місцевого самоврядування. Як результат – була створена робоча група щодо впровадження системи, що дозволить перенести частину послуг в електронний варіант , тим самим мінімізувати спілкування громадян міста з чиновниками. За моєї ініціативи, і це було підтримано членами бюджетної комісії, одним з пріоритетних напрямків щодо фінансування з міського бюджету була визначена освітня галузь. Разом з іншими депутатами міської ради сприяв закінченню проекту «Зелена школа». Здійснюється постійний контроль за використанням бюджетних коштів.

Заохочення:
Нагороджений Почесною Грамотою Голови Херсонської обласної державної адміністрації «за значний особистий внесок у вирішення питань соціально-економічного розвитку Херсонської територіальної громади, активну життєву позицію та з нагоди Дня місцевого самоврядування».

Пріоритети на майбутній рік:
1. Ремонт внутрішньобудинкових проїздів, доріг загального призначення та зовнішнього освітлення.
2. Підтримка ОСББ та будинків, які реєструють нові ОСББ за рахунок зміщення пріоритетів бюджетного фінансування в бік об’єднань співвласників.
3. Програма енергозбереження.